Re: Re: 2 x libtorrent

Bart. uzi18 w o2.pl
Śro, 18 Kwi 2007, 12:38:34 CEST

 > Nom, jakis -SONAME.patch by sie zdał wtedy.

 [uzi w uzi ~]$ rpm -ql rb_libtorrent-0.12-0.rc3.1
 /usr/bin/dump_torrent
 /usr/bin/make_torrent
 /usr/bin/simple_torrent_client
 /usr/lib/libtorrent.so.0.1.0
 /usr/share/doc/rb_libtorrent-0.12
 /usr/share/doc/rb_libtorrent-0.12/AUTHORS.gz
 /usr/share/doc/rb_libtorrent-0.12/COPYING.gz
 /usr/share/doc/rb_libtorrent-0.12/ChangeLog.gz
 /usr/share/doc/rb_libtorrent-0.12/README.gz

 libtorrent jest wymagany tylko przez rtortent
 rb_torrent jeszcze przez zadnego ale juz nie dlugo ;)

 Aha na rb_torrent przygotowalem juz patcha,
ktory bedzie potrzebny pozniej mi do innego speca nad ktorym pracuje.

 http://starowa.one.pl/uzi/pld/rb_libtorrent.spec.patch
 up to 0.12-rc3

 Jest jeszcze okazja do zrobienia tego patcha na nazwe biblioteki.
 Tylko jaka ?

 Pozdrawiam i zycze milego dnia
 Bartlomiej Zimon

PS. Grrr nie lubie wysylac poczty z o2. :/