`su -' nie bagla...

Maciej Świniarski maciej w task.gda.pl
Czw, 19 Kwi 2007, 08:18:54 CEST

Dnia Wed, 18 Apr 2007 21:10:56 +0200
Paweł Sikora <pluto w agmk.net> napisał(a):

> dzis `su -' odpalone pod k(de)onsole zlalo mnie komunikatem o blednym
> hasle. natomiast su z konsoli teksotwej dziala jak zloto. jak ktos ma
> pomysl co jest nie tak, to chetnie poslucham.

ja mam podobnie z mrxvt pod fluxboxem, odpalilem debugowanie PAM'a i
widze ze wywala sie na sprawdzaniu wheel, naturalnie `groups` zwraca
poprawnie nalerznosc do grupy, ja sam nie wiem o co tym myslec
(tymczasowo wywalilem z /etc/pam.d/su pam_wheel.so no i smiga ale to
brzydkie rozwiazanie i nie powinno sie tak robic)