gnome-speech bez festivala?

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Czw, 19 Kwi 2007, 16:55:09 CEST

Witam.

Da się coś takiego zbudować? Bo w specu mam tylko "java", a festival mi
nie jest absolutnie do szczęścia potrzebny...

Na razie po odpaleniu orki dostaję festival-cośtam zajmujący 100% czasu
proca, orca sobie uprzejmie wisi, gdy utłukę tego cośtama przechodzi
grzecznie do konfiguracji espeaka... i niby coś tam zapisuje, ale
ponowne uruchomienie znowu w efekcie daje wiszącego festivala :(

Gdybym miał czas tobym w specu pewnie pogmerał i coś tam znalazł, ale
problem w tym że mi to w firmie potrzebne, domowy festival akurat takich
numerów mi nie robi :(

ethanak