Orca, espeak - prośba o poprawienie

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Sob, 21 Kwi 2007, 07:38:30 CEST

Witam.

Nie chcę na razie po specach gmerać, ale po wczorajszej instalacji
znalazłem takie kwiatki:

1) Orca
Wiem że to błąd w samej Orce, ale to nie znaczy że nie można go u nas
poprawić.

Do BuildRequires koniecznie gettext-devel i rpm-pythonprov (bez tego się
nie da zbudować mimo że configure przechodzi).

Tak przy okazji - w specu jest jeszcze chyba stara 2.18, aktualna wersja
to 2.19. Buduje się od strzału (po doinstalowaniu brakujących kawałków)
tak że spokojnie można podbić.

2) espeak

Owszem buduje się ślicznie, speak (czemu nie espeak?) działa niby... ale
w połączeniu z Orką milczy.

Co ciekawsze: wywaliłem espeaka, zainstalowałem z --justdb a potem
skompilowałem z palca ze źródeł. Jak można się domyślać, cieszę się
działającym FireVoxem i gadającym Gaimem.

Czy mogę grzecznie i uprzejmie poprosić o poprawienie?

ethanak