[SPECS] mldonkey.spec - modyfikacja funkcjonalności programu

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Nie, 22 Kwi 2007, 18:43:29 CEST

Od którejś tam wersji (nie wiem dokładnie której) w mldonkey zostało
zakodowane ograniczenie downloadu w zależności od ustawionego uploadu.

The maximal upload rate you can tolerate on your link in kBytes/s (0 = no
limit)
max_hard_upload_rate = 10

The maximal download rate you can tolerate on your link in kBytes/s (0 = no
limit)
Maximum value depends on max_hard_upload_rate:
          >= 10    -> unlimited download
          < 10 > 3 -> download limited to upload * 4
          < 4      -> download limited to upload * 3 *)
max_hard_download_rate = 0

Co prawda nie jest to dużo ale, że mam słaby upload to jednak wolałbym go
przyciąć mocniej. Wiem, że to "psuje" idee p2p itp., itd. co nie zmienia
faktu, że nie lubię ograniczeń;)

Zrobiłem więc łatkę która wyłącza to ograniczenie i download nie zależy od
ustawionego uploadu. Takie coś raczej pewnie nie masz szans być defaultowo
ale zastanawiałem się czy nie można by dodać chociaż bcond'a tak jak to widać
w załączonym patchu.

--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic