[SPECS] mldonkey.spec - modyfikacja funkcjonalności programu

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Pon, 23 Kwi 2007, 11:24:42 CEST

Dnia poniedziałek, 23 kwietnia 2007, Patryk Zawadzki napisał:
> To nie jest odpowiedź, chodzi o to, że dla każdego bconda w PLD
> istnieje jakiś sensowny use-case (a przynajmniej lubię w to wierzyć).
> Tutaj jedyne podane uzasadnienie to bycie wrednym leechem,
To też jest jakieś sensowne wykorzystanie:D A poważniej to jak się ma słaby
upload to przy przeglądaniu stronek każdy kilobajcik jest ważny.

> a problem
> dotyczy ustawienia, które - zdaje się - można zmienić nawet w locie.
Eee.... w jakim sensie w locie? No właśnie rzecz w tym, że program nie pozwoli
na ograniczenie "zupełne" uploadu (1kb/s) bez modyfikacji źródeł programu.
Specjalnie autorzy dodali to ograniczenie aby nie być "wrednym leechem";)

A pytanie było tak naprawdę trochę ogólne bo chciałem się rozeznać jakiego
typu rzeczy mogą wędrować do specy jako bcondy. Dzięki za wyjaśnienia.

--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic