xined

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Wto, 24 Kwi 2007, 21:37:07 CEST

24-04-07, Arkadiusz Chomicki <duch w wla.pl> napisał(a):
> witam
>
> wygenerowalem sobie taki o to pliczek time
> SERVICE_NAME=time
> XSERVICE_TYPE=internal
> SOCK_TYPE=dgram
> PROTOCOL=udp
> PORT=37
> FLAGS=wait
> USER=root
>
> ktory mial za zadanie wygenerowac takie ustawienia w xinetd.conf
> service time
> {
>    type            = internal
>    socket_type     = dgram
>    protocol        = udp
> [...]

Zaraz zaraz, o ile to polecenie mnie nie okłamało:
[shadzik w carme-pld rpm]$ grep chomar CVSROOT/users
chomar:chomar w wla.pl:Arkadiusz Chomicki:chomar w jabber.gda.pl

to masz +w do cvsu. Wiesz, że to oznacza, że zmiany możesz sam
komitować ? Tutaj możesz podrzucić pomysł i czekać aż wystąpią jakieś
sprzeciwy - jak ich nie będzie to możesz komitnąć i czekać na
ewentualny opieprz od ludzi którzy dopiero wtedy się zorientują, że
tak jest źle. Rozumiesz ? :)