[kde] W menu mam "Nazwa opis" zamiast "Nazwa (opis)"

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Sob, 28 Kwi 2007, 10:26:31 CEST

Centrum Sterowania->Pulpit->Panele->Menu->Menu-KDE->Format pozycji menu
I mam tam ustawione "Nazwa (opis)" ale w menu się pojawia "Nazwa opis" Co jest
cholernie irytujące bo menu staje sie bardzo nieczytelne. Mam np. "K3b
Nagrywanie płyt CD i DVD" zamiast "K3b (Nagrywanie płyt CD i DVD)".

Co ciekawe wybranie opcji "Opis (nazwa)" działa poprawnie (pewnie dlatego nikt
nic nie mówi bo to standardowe ustawienie). Czyli jest ładnie "Nagrywanie
płyt CD i DVD (K3b)"

Jest to chyba ewidentny błąd. Kto pomoże namierzyć gdzie to jest popsute? PLD
czy KDE? A jak KDE to w którym miejscu? KDE to straszna kobyła i nie mam
pojęcia gdzie tego szukać.

Wiem, że to na pierwszy rzut oka pierdółka ale jak się czegoś szuka w menu to
się nieraz można pogubić;)
--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic