[AC] X11-driver-nvidia.spec i kernel 2.6.20.7

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Sob, 28 Kwi 2007, 19:38:52 CEST

28-04-07, Marcin Król <hawk w limanowa.net> napisał(a):

> kernel-vanilla.spec:AC-branch (2.6.21.1) (...)

Właśnie zauważyłem hawk, że sobie tam poczyniasz :) Będziesz to jakoś
wg własnych możliwości uaktualniał na AC-branch ? Bo ja szczerze
mówiąc chciałem zrezygnować ze wspierania AC przez tego kernela i
zająć się w końcu migracją do nowych makr z TH. Ale jeśli to podbijasz
to spoko, nie będę w takim razie usuwał konfigów dla architektur
niewspieranych w th.