[AC] X11-driver-nvidia.spec i kernel 2.6.20.7

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Nie, 29 Kwi 2007, 09:14:37 CEST

Dnia sobota, 28 kwietnia 2007, Marcin Król napisał:

> kernel-vanilla.spec:AC-branch (2.6.21.1) albo mojego
> kernel.spec:hawk-LINUX_2_6 (2.6.20.7, tez prawie vanilla, ale masz
> bcondy grsec_full i vserver).

Dzięki. Ale z racji, że już miałem zbudowanego kernela i na amd64 i na i686 to
nie specjalnie miałem ochotę jeszcze raz kompilować. Poza tym przy
kompilacji "--without smp" i tak się wywalił na samym końcu, że nie może
znaleźć pliku (bodajże config-smp, kernel-vanilla.spec). A tak w ogóle to jak
rozumiem vanilla jest bez paczy?

I najważniejsze pytanie. Czy jest szansa, że kiedyś będę sobie mógł znowu
budować nowe kernele dla AC? Ja wiem, że w AC tego kernela nie będzie ale
dopóki mogłem sobie budować ze spec'a to nie było to dla mnie zbyt ważne. A
na desktop to nowe kernele są dość ważne (przynajmniej dla mnie).

p.s. Przez tydzień nie będę podłączony do netu więc raczej nie odpowiem.

--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic