PLDWWW: Repositories

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Nie, 29 Kwi 2007, 20:36:36 CEST

Dnia niedziela, 29 kwietnia 2007, Łukasz Krotowski napisał:
> Mam bardzo podobne odczucia, tylko zamiast darcs używam monotone.

Pierwsze co mi przychodzi do głowy, żeby rozpatrzyć, to jeszcze bazaar i
mercurial. Acz pewnie by się jeszcze z jeden-dwa znalazły.

> Głównie dlatego, że monotone jest napisane w języku dla mnie naturalnym
> a w Haskellu ledwie potrafię wyskrobać hello world. :)

W to się nie zagłębiałem, ale fakt, łatwość dohakowania czegoś sensownego do
takiego systemu też się liczy.

> A są jakieś które nie mają push/pull (lub odpowiedników)?

Na pewno wiem tylko, że git ma. Jak z innymi -- hgw.

--
Oceniaj innych po zamiarach, a siebie po wynikach.
                                                                 Guy Kawasaki