PLDWWW: Repositories

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Nie, 29 Kwi 2007, 21:59:05 CEST

On 4/29/07, Łukasz Krotowski <lukasz.krotowski w gmail.com> wrote:
> IIRC chodziło o zarządzanie gałązkami. Z resztą w SPEC-ach commity są
> głównie per plik. A svn lepiej działa gdy commitujesz per zmiana. Tzn.
> jeśli zmiany są per plik to nie ma żadnego zysku z przejścia na svn.

Większość distro ma
/pakiet/galaz/{pakiet.spec,sources/pakiet-{foo,bar}.patch} i jakoś
nikt nie narzeka na to.

A commituje się plik SPEC + zestaw łatek, które łatwo pominąć albo
zapomnieć otagować.

Do tego trudno mi sobie wyobrazić prostsze zarządzanie gałęziami niż
"svn cp trunk patrys-branch"

--
Patryk Zawadzki
Generated Content