PLDWWW: Repositories

Stefan stefan1988 w o2.pl
Nie, 29 Kwi 2007, 23:44:15 CEST

Łukasz Jernaś <deejay1 <at> srem.org> writes:

> Cóż, bazaar "pożyczył" niektóre narzędzia z gita ZTCP ;) (see gitk)

Jeśli już coś pożyczał to prędzej z mercuriala niż z git'a. Zresztą gitk jest
napisany w C, a bzr-gtk w pythonie, więc tak bezpośrednio to trudno byłoby
zapożyczyć to narzędzie ;)

[tak dla przypomnienia - jest poprawka uaktualniająca bzr.spec
http://forum.pld-linux.org/viewtopic.php?p=19346#19346 , która czeka na
nałożenie :) ]

Tutaj kilka informacji dla przesiadających sie z CVS'a
http://bazaar-vcs.org/BzrForCVSUsers

pozdrawiam
Stefan