PLDWWW: Repositories

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Pon, 30 Kwi 2007, 00:14:14 CEST

Jakub Bogusz wrote:
> Będę nudny:
> Jak _szybko_ przegrepować spece w 11000 katalogów i uaktualniać je na
> bieżąco bez pobierania wszystkich łat/źródeł?

Wydaje mi się, że kluczowe jest, aby serwer (albo klient) oferował dwa
widoki; taki jak mamy teraz (tylko SPECS/, za wspólnym SOURCES raczej
nikt nie będzie tęsknił) i podzielony na pakiety. Wtedy wszyscy powinni
pozostać szczęśliwi, zarówno masscommiterzy, jak i Ci pracujący bardziej
szczegółowo nad jednym pakietem.

Dalsze dyskusje nad wyborem narzędzia do VC proponuję zaczynać od oceny
ilości pracy wymaganej do zaimplementowania takiego stylu pracy na bazie
proponowanego systemu. :)

--
regards,
Jakub Piotr Cłapa