[Th] Problem z instalacją systemu w vserwerze

Marcin Kurzyna pld w nius.waw.pl
Pon, 30 Kwi 2007, 11:46:24 CEST

On Monday 26 of March 2007 17:20:29 Marcin Kurzyna wrote:

> generalnie to nie przez to się wywala istalacja (i sprząta po sobie). tylko
> przez %pre failed, poldek/rpm (nie sledziłem) wychodzi ze stanem >0 wiec
> vserver uznaje ze byly straszne byki i wywala wszystko.

vpoldek narzeka na wsztstkie %pre zawierające %groupadd -g 22 utmp. Pewno
dlatego, że 22:utmp jest już dostarczone w /etc/group z setup. groupadd
zwraca 130: nie unikalną grupę.

natomiast instalacja przerywa się dopiero na %post z tzdata, natomiast nie
potrafię powiedzieć czemu. Chroot na vserver zrobiony z --keep i ręczne
wykonanie tego co w %post nie powoduje błędu (chroot systemowy nie vserver
start).

help?

m.

--