BMPX2

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Wto, 7 Sie 2007, 09:15:40 CEST

Dnia 06-08-2007, Pn o godzinie 19:21 +0200, Piotr Grymkowski napisał(a):

> 1) Dostałem tego maila z 10 razy:) Nie wiem dlaczego  - pewnie znowu to
> wina o2.
> 2) Dla mnie bmpx2 gra - 0 problemów. Oczywiście na TH i to co się
> znajduje w repo.

u mnie grało przez chwile oczywiscie na TH. po dobudowaniu tagliba,
teraz od dawna jest nieuzyteczny. Nie pokaze pakietow ktore mam
zainstalowane bo po ostatnim upgrade poleciala mi baza rpm'ow i teraz
mam:

# rpm -qa
rpmdb: /var/lib/rpm/Packages: unsupported hash version: 9
błąd: nie można otworzyć indeksu Packages przy użyciu db3 - Zły argument
(22)
błąd: nie można otworzyć bazy danych Packages w /var/lib/rpm

# rpm --version
RPM wersja 4.4.9