[Th] dvdrtools-mkisofs-0.3.1-1.athlon - brak osługi plików > 2GB

Tomasz Wittner tomasz.wittner w gmail.com
Nie, 12 Sie 2007, 11:56:00 CEST

Hi,

k3b twierdzi, że mkisofs nie obsługuje plików > 2GB. mkisofs pochodzi z
dvdrtools-mkisofs-0.3.1-1.athlon. Podczas budowania ./configure wyświetla:

checking for special C compiler options needed for large files... no
checking for _FILE_OFFSET_BITS value needed for large files... 64

Nie wiem, czy warto się tym zajmować - ja zainstalowałem cdrtools-mkisofs.

--
Tomasz Wittner