Buildery AC - co z nimi jest? Prognozy dot. AC 2.1.

Arkadiusz Machoł arkadiusz.machol w gmail.com
Nie, 19 Sie 2007, 17:57:17 CEST

Witajcie!

Chciałem się zapytać dlaczego od ponad 3 tygodni buildery AC (i386-i686 i
ac-athlon) nie działają? W kolejce na stronie
http://src.ac.pld-linux.org/~buildsrc/queue.html mają znaki zapytania.

Drugie moje pytanie dotyczy planów wydania AC 2.1. Swego czasu release
manager od AC mówił, że nie dopuści do zapuszczenia tego wydania i zamierza
uaktualnić bazę programów do nowszych wersji. Czy już coś wiadomo na ten
temat? Jaki kernel będzie obrany za defaultowy w 2.1?

pozdrawiam