Buildery AC - co z nimi jest? Prognozy dot. AC 2.1.

Marcin Król hawk w limanowa.net
Pon, 20 Sie 2007, 20:50:50 CEST

> Od kiedy można znowu do Th ładować niestabilne wersje programów?

Mozna czy nie mozna, takie rzeczy tam sa i nie znikaja. Z tego co widze
po kojece builderow jak i po listach Th ciagle cierpi na przypadlosci
wczesnej fazy rozwoju. Wiekszosc developerow traktuje Th jak poligon (ja
nie ukrywajac tez) gdzie mozna sobie poslac na builder praktycznie
cokolwiek, nie dbac o dobudowywanie zaleznosci, wprowadzac drastyczne
tudziez innowacyjne zmiany...

Wybacz, nie mozna czegos takiego nazwac stabilnym. Dla mnie stabilnosc
nie mierzy sie dniami uptime'u tylko iloscia problemow/bledow/awarii
wynikajacych z dystrybucji, a nie z moich dzialan oraz czasem/brakiem
reakcji na nie. Mierzac ta miara Th osiagnie obecna stabilnosc Ac moze
za dwa lata. Bo poki co miast stabilizacji Th jest nadal pogonia za
cyferkami i nowinkami. A czemu tak jest? Bo inaczej ludzie straca
zainteresowanie i nikt przy Th nie bedzie chcial juz pracowac bo mu na
tym najnowszy beryl nie ruszy itp. To zas w prostej linii doprowadzilo
by Th do tego samego stanu jaki kiedys osiagnelo Ra i jaki obecnie
osiaga Ac - brak aktualizacji oraz brak zainteresowania ta linia ze
strony szerszego grona developerow.

O "PLD zawsze w rozwoju" i dwoch liniach stabilnej oraz "robta co
chceta" nie bede po raz n-ty pisal. Nie chce mi sie po prostu.

M.