[Th] sparc64 + openmotif

Tomasz Mateja tommat w pimpek.one.pl
Czw, 23 Sie 2007, 10:51:52 CEST

Maciej Jan Broniarz napisał(a):
> jest ktos chetny zeby postawic builder, bo maszyne mam ?
>
> gausus

Ja też moge udostepnic maszyne, niestety nie wiem jak stawia sie builder
(jak mi ktos pomoze - wystarcza jakies hinty) to postawie.
Na razie moge przeniesc gdzies moje chrooty gdzie buduje th na sparc i
sparc64.

Maciek, a ta maszyna co ją masz to ma jakiś system już wgrany czy trzeba
się bedzie bawić w instalacje?

--
T.