SPECS: php-pear-Testing_FIT.spec, php-pear-Text_Wiki_Creole.spec -...

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Czw, 23 Sie 2007, 13:42:10 CEST

On Thu, Aug 23, 2007 at 12:52:51PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> [...]
>
> To mi ani na UTF8 ani na poprawna polszczyzne nie wyglada...

Hm, faktycznie - miałem złe ustawienia w .vimrc. UTF-8 poprawiłem.

A odnośnie stylu tłumaczenia - jeśli masz pomysł jak to ładniej opisać,
droga wolna.

   PLD Linux developer    | Everybody needs some solid rock, I know I do.