[th] Zope-2.7.7

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Pią, 24 Sie 2007, 11:29:38 CEST

On Thu, Aug 23, 2007 at 08:37:38PM +0200, Adam Mikuta wrote:
> Nie wgryzałem się za bardzo w to co jest przyczyną. Działa to komuś?
> Czy ta wersja zopa nie wymaga przypadkiem pythona starszego niż 2.5?
jakiś czas temu jak się bawiłem zope+plone - całość działała na pythonie
2.3, potem ruszyła również na pythonie 2.4 (z nielicznymi jakimiś tam
poprawkami). Na pythonie 2.5 nie działała

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
Linux && Unix && Network administrator