kernel-2.6.22.5-0.2 i ipv6

Marek Guevara Braun marek.guevara w atm.com.pl
Czw, 30 Sie 2007, 20:56:12 CEST

Stacho Pal wrote:
> Druga sprawa to opcja: "--without vserver" w kernel.spec !
> Proszę mi pokazać choć jedną wersję kernela która zbuduję
> się z tą opcją, od AC w górę.

Bcond vserver ZTCP dodany został tylko na potrzeby testowania
budowy pakietu w bardzo wczesnym stanie - gdy większość patchy jest
rozgrzebana - by móc testować budowę np. łatek netfilter itp. bez
potrzeby czekania na gotowy vserver i inne patche. W wersji
"produkcyjnej" bcond ten jest zawsze włączony - można spróbować (nie
testowałem) budować jądro z opcjami '--without vserver --without
grsecurity' bo chyba z większych rzeczy które zależą od nałożenia
vservera są patche grsec_minimal (lub odpowiednio grsec_full).

Pozdrawiam,
Marek