SPECS: nginx.spec - warning about new config files - nginx should ...

Krystian Tomczyk krystian w kamionek.net
Nie, 2 Gru 2007, 13:38:31 CET

Dnia 02-12-2007, nie o godzinie 13:41 +0100, Daniel Dominik Rudnicki
pisze:

> na store autora piisane jest mala litera, co wiecej gdy prosilem o akceptacje
> nginx.eu wskazal wlasnie do poprawki pisownie nginx, podkreslajac ze on
> zawsze uzywa malej litery nawet na poczatku zdania.

Tak z trochę innej beczki - dziwnie mi wygląda "webserver server", ale się nie upieram, że to jest źle...
--
Pozdrawiam
Krystian T.

             "errare humanum est..."