kernel i paczki okolokernelowe.

Krystian Tomczyk krystian w kamionek.net
Pon, 3 Gru 2007, 10:42:52 CET

Dnia 03-12-2007, pon o godzinie 07:57 +0100, Andrzej Krzysztofowicz
pisze:

> Ale jesli udostepniamy pakiet binarny, a nie umieszczamy zrodel tam, gdzie
> on jest, to mamy obowiazek poinformowac uzytkownika skad i jak moze je
> otrzymac. I zapewnic (przynajmniej przez pare lat) ich dostepnosc. Obcy
> serwer ze zrodlami tego nie zapewni.

Myślałem,że wszystkie źródła pojawiające się w specu są zaciągane na
distfiles (czy jak to się tam nazywa), a to już nie jest obcy serwer...
--
Pozdrawiam
Krystian T.

             "errare humanum est..."