Problem z Postfixem i Postgresql

Paweł Muszyński pmuch w zamek.szczecin.pl
Wto, 4 Gru 2007, 08:46:09 CET

Michal Abramowicz pisze:

> E tam, rozwiązaniem jest dorobienie konfigurowalnego parametru w
> postfixie a nie zmiana bazy ;-)

No to na pewno, chociaż z drugiej strony nie wiem, czy nie dobre byłoby
zmienić w postfixie na utf-8 - nazwy kont, domen i aliasów, a więc to, z
czego korzysta postfix, i tak nie zawierają znaków narodowych, więc będa
jednobajtowe - więc postfixowi powinno być wszystko jedno...
Albo w ogóle zakomentować ten fragment kod w dict_pgsql.c

Paweł