SPECS: cvs-nserver.spec, cvs.spec - Conflicts instead of Obsoletes

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Wto, 4 Gru 2007, 18:37:58 CET

04-12-07, Tomasz Pala <gotar w polanet.pl> napisał(a):
> +1

W jakim celu? Niczego nie psują (poza cvs-nserver, który to ja
zepsułem, bo zapomniałem dać im wspólny P:)

Co do zastępowania C przez O:

Dalej twierdzę, że poldek, który bez słowa zająknięcia usuwa exima i
instaluje postfiksa albo zamienia lighttpd na apache'a, to zjebany
system.

--
Patryk Zawadzki
PLD Linux Distribution