SPECS: cvs-nserver.spec, cvs.spec - Conflicts instead of Obsoletes

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Wto, 4 Gru 2007, 23:24:23 CET

On Tue, Dec 04, 2007 at 20:59:25 +0100, Pawel Golaszewski wrote:

> Co nie zmienia faktu, że (choćby dla porządku) powinna się pojawić nowa
> pozycja w specach, np:
> Functionality:	cvsclient

To przecież jest Provides właśnie.

> Funkcjonalnie powinno to odpowiadać obecnemu zachowaniu poldka, a
> Obsoletes powinno zostać do pierwotnego zastosowania.

Ja w ogóle uważam, że serwery w PLD poszły złą drogą - z jakiej niby
racji ktoś może nie mieć kilku serwerów jednego typu? Osobiście używam
thttpd i apacha na jednym i tym samym serwerze. Powinniśmy zrezygnować z
/etc/httpd, /etc/ftpd, /etc/mail na rzecz /etc/apache2, /etc/vsftpd,
/etc/postfix itp. Same katalogi z konfiguracją z bardzo ale to bardzo
prostej przyczyny - nawet po tej zamianie serwera stara konfiguracja
jest BEZUŻYTECZNE i powoduje jedynie śmietnik.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>