syslog.conf

Pią, 7 Gru 2007, 00:16:04 CET

On Thu, 06 Dec 2007, Tomasz Wittner wrote:

> http://cvs.pld-linux.org/cgi-bin/cvsweb/SOURCES/syslog.conf?r1=1.12&r2=1.13
> - move news logs to /var/log/news/
>
> 1. Nic nie dostarcza katalogu /var/log/news a bez niego syslog zdycha
> przy defaultowej konfiguracji.

Pewnie mozna by to zakomentowac "by default", syslog-ng brak katalogu
ignoruje, nie wiezialem ze syslog nie.

> 2. # Log all other messages.
> *.!=debug;\
>  auth,authpriv,cron,daemon,ftp,kern,lpr,mail,news,syslog,user,uucp.none	-/var/log/messages
>
> Czy .none jest celowo, czy raczej powinno być .info - z .none nic nie loguje.

Podejrzewam jakies copy-paste z defaulta przychodzacego w zrodlach.
To bylo tak dawno ze ja juz tego nie pamietam ;)
Ja tylko ujednolicilem konfigi obu syslogow zeby nie bylo zgrzytow jak
sie zmieni syslog na syslog-ng czy odwrotnie. Zwyklego sysloga nie
uzywam od lat wiec nie za bardzo mam ochote na dalsze psucie tego
pakietu.

Janek
--
Jan Rekorajski            |  ALL SUSPECTS ARE GUILTY. PERIOD!