KDE4 w PLD

Rafał Cygnarowski zswi w pers.pl
¦ro, 12 Gru 2007, 14:00:48 CET

Witam!

Zaglądałem do naszego repozytorium aby przyjrzeć się temu w jakim stanie jest
nasze KDE4 i wygląda na to, że część znajduje się w osobnych specach a część
wisi na gałęziach DEVEL (zresztą nieuaktualniane). Wiem, że w ostatecznej
wersji biblioteki nie powinny ze sobą konfliktować i umożliwić korzystanie ze
starych jeszcze pewnie przez długi czas. A co z resztą środowiska? Czy
będziemy starali się umożliwić współistnienie KDE3 i KDE4 na jednej maszynie?
Co z ewentualnym mieszanie paczek - część z KDE3 i KDE4 (np. mnie osobiście
nie przypadła do gustu nowa "konosole"...) - czy nie powinniśmy wszystkiego
wrzucić w osobne spec-e?

I jeszcze jedno małe zawodzenie: nie podobają mi się nazwy kdeadmin4,
kdelibs4 - czy nie lepiej byłoby nazwać je kde4-libs kde4-admin etc...?

Napiszcie co o tym myślicie (szykuje mi się trochę wolnego i chętnie bym
przetestował nowe KDE ale nie chcę rezygnować ze stabilności starego...).

Pozdrawiam,
--
Rafał Cygnarowski
rafi w pers.pl