Spec, pole "Group:"

Paweł Zuzelski z w grabina.waw.pl
Czw, 13 Gru 2007, 10:20:31 CET

Witam,

przygotowuję rpma który będzie zaweirał konkretną konfigurację systemu. Chcę,
żeby uruchomienie usługi Ery Blueconnect i modemu Huawei E220 sprowadzało się
do zainstalowania pakietu. Nie wiem tylko co powinienem wpisać w specu w
polu "Group:"?

Gdzie można znaleźć listę wszystkich dozwolonych grup?
Czy to:
for I in SPECS/*; do grep Group: $I; done | sort | uniq
są wszystkie dozwolone? (-:

Jaka jest polityka PLD dotycząca tego typu pakietów? Czy warto wysłać speca na
tą listę? Czy tego typu pakiety nie powinny się znajdować w dystrybucji?

--
Pozdrawiam,
Paweł Zuzelski