SPECS: link-grammar.spec, ots.spec - __make -j1

Sob, 15 Gru 2007, 19:03:01 CET

Szymon Siwek wrote:

> Czyli, przykładowo, powinienem był w commitlogu do link-grammar.spec dodać
> poniższe linijki?
>
> make[1]: *** No rule to make target `../link-grammar/liblink-grammar.la', needed by `grammar-parse'.  Stop.
> make[1]: *** Waiting for unfinished jobs....

IMO moglaby byc i taka informacja.
Albo opisowo gdzie sie nie buduje. Tu liblink-grammar + grammar-parse

> Nie spodziewam się tłumu chętnych do poprawiania w inny sposób niż "-j1".

Ja na razie tez. Ale za jakis czas, kto wie?

  Andrzej M. Krzysztofowicz                  ankry w mif.pg.gda.pl
  phone (48)(58) 347 19 36