[TH] Poniszczyłem buildery ;/

Bart. uzi18 w o2.pl
Nie, 16 Gru 2007, 17:43:01 CET

Sunday 16 of December 2007 14:15:52 Arkadiusz Miskiewicz napisał(a):

> Tego rpma wziałeś z main? AFAIK rpm używający nowego lzma leży w ready
> (wraz z lzma).

Zaznaczam ze nie mam tu zadnych pretensji i zaznaczalem ze sam sobie jestem
winien. Nie jest to dla mnie jakas sprawa priorytetowa. Chodzilo mi o to ze
watek sie urwal a dobrze byloby gdyby zakonczyl sie czyms wiecej
niz "naprawione". Tak na przyszlosc. Bo nie wiemy czy znow jakies kwiatki nie
wyjda w praniu.

Poldek sam sobie pociagnal tego a nie innego lzma po zatwierdzeniu suggests.
Wyglada na to ze wybral pierwsza najwyzsza pelna wersje lzma z tych:

lzma-4.42.0-0.alpha6.2.athlon
lzma-4.42.2-0.alpha.1.athlon
lzma-4.55-1.athlon

Robilem to 2-3 dni temu i przed sama operacja wszystkie repozytoria
updatowalem.

Patrys: dzieki za rozw.
Zadzialalo.

Chyba jedyna ochrona na przyszlosc to wlasnie latka na rpm aby umial korzystac
z obu wersji lzma.

Pozdrawiam
Bart.