php mysql+mysqli hangs up apache

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pon, 24 Gru 2007, 02:30:06 CET

On Sun, Nov 18, 2007 at 13:32:41 +0100, Pawel Golaszewski wrote:

> [...]
> [...]
>
> Nie potwierdzam...
> Musisz mieć coś jeszcze, żeby to "wyzwolić"...

Dla zamknięcia tematu i informacji do archiwum: winny był mysql,
aktualizacja z 5.0.37-1 do 5.0.51-6 rozwiązuje problem, na który nie
tylko ja natrafiłem (co ciekawe jemu zaczęło jeszcze na 5.0.32 działać):
http://groups.google.com/group/mailing.www.php-dev/browse_frm/thread/818e8e779cd649a1/68a1fdd5b8427a39?hl=pl&lnk=st&q=php+mysql+mysqli+apache#68a1fdd5b8427a39

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>