iplus Huawei E630

Paweł Zuzelski z w grabina.waw.pl
Wto, 25 Gru 2007, 20:18:37 CET

On Tuesday 25 December 2007 18:50:06 Michał Lisowski wrote:

> ogolnie to w /dev/tts mam pliki USB{0,2,3} kiedy dawalem pppd call iplus
> to pojawialo sie USB1 jeszcze, ale skrypt i tak sie nie powiodl.

Może trochę głupie pytanie, ale czy w /etc/ppp/peers/iplus masz ustawione
właściwe urządzenie? Tzn /dev/ttyUSB0 a nie /dev/tts/USB0 ?

Jeżeli tak, to spróbuj się podłączyć minicomem do tego urządzenia i spróbuj
się połączyć "ręcznie".

A poza wszystkim, to mam wrażenie, że cała dyskusja jest mocno off-topic i
zaraz nas pogonią z tej listy dyskusyjnej (-:

--
Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt
Paweł Zuzelski