[Th] Ktoś popsuł login

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Sob, 29 Gru 2007, 14:38:31 CET

On Tuesday 25 December 2007 10:10:07 Jakub Bogusz wrote:
> Ale on jest "optional", więc brak modułu nie ma prawa zablokować
> logowania. Sprawdziłem u siebie (login-2.13-0.pre7.2.athlon), w logach
> tylko pojawia się komunikat o braku modułu.
Niby tak, ale przez SSH u mnie nie wpuszczał. Logi:

login: PAM unable to dlopen(/lib/security/pam_ck_connector.so)
login: PAM [error: /lib/security/pam_ck_connector.so: cannot open shared
object file: No such file or directory]
login: PAM adding faulty module: /lib/security/pam_ck_connector.so

Po zakomentowaniu pam_ck_connector ruszyło.
Tak, wpisywałem poprawnie hasło (trudno źle wpisać '1234').
Nie, nie logowałem się na roota.
Nie, nie miałem włączonego CapsLocka.
Tak, user miał poprawnego shella, katalog domowy itp.

Pozdrawiam
Beorn

--
Daniel 'Beorn' Mróz <beorn w alpha.pl>    http://127.0.0.1/beorn