Postfix + VDA

Marcin Kurzyna pld w nius.waw.pl
Pią, 2 Lut 2007, 15:28:09 CET

On Friday 02 of February 2007 15:04:51 Bartosz Świątek wrote:
> Czy są sprzeciwy by odwrócić bcond tak, by patch VDA nakładany był
> defaultowo ? Jeżeli nie ma to zajmę się cała sprawą (och jak to poważnie
> brzmi ;>).

już kiedyś o to pytałem (ja jestem bardzo za, mógłbym zdjąć hold z
postfixa ;p). Generalnie problem był taki że VDA zmienia domyślne zachowanie
któryś funkcji - zabij mnie a nie przypomnę sobie w tej chwili które to były.

W każdym razie upgrade istniejących instalacji by posypał ich działanie.

m.

--
Marcin Kurzyna, CrystalPoint Software
     -- www.crystalpoint.pl --