z DOCDIR cos nie tak

Marcin 'Qrczak' Kowalczyk qrczak w knm.org.pl
Pią, 2 Lut 2007, 17:38:51 CET

Dnia 21-01-2007, nie o godzinie 18:43 +0100, Jakub 'teodor' Krajniak
napisał(a):

> powinno, powinno a sie jakos automagicznie na /usr/doc zmienia. Co ciekawsze
> puszczenie z rpmbuild -bb SPECS/griffith.spec daje poprawne rezultaty

Bo builder przekazuje rpmbuildowi m.in. argumenty "--target noarch",
które powodują, że ten szuka makr w nieistniejącym
pliku /usr/lib/rpm/noarch-/macros (jest katalog noarch-linux, choć
zwykły rpmbuild nawet dla pakietów noarch szuka np. w athlon-linux,
zależnie od architektury). Nie wiem, kto jest temu winny. Pewnie zmienił
się sposób działania rpm i stary builder przestał działać.

--
   __("<         Marcin Kowalczyk
   \__/       qrczak w knm.org.pl