[th]budowanie xawtv

Krystian Tomczyk krystian w kamionek.net
Sob, 3 Lut 2007, 09:09:27 CET

Dnia 01-02-2007, czw o godzinie 21:50 +0100, Bartosz Świątek napisał(a):

> Zmienić BR.
Pytanie tylko co wpisać do BR? Bo z tego co czytałem to
xorg-lib-libXft-devel nie jest właściwym rozwiązaniem. Raczej powinna
być podana nazwa jakiegoś konkretnego pliku/biblioteki.
Jak szukać poprawnego rozwiązania?
--
Pozdrawiam
Krystian T.