cacti.spec - dodanie kilku oficjalnych poprawek

Paweł Kośka pawel w artfan.net
Sob, 3 Lut 2007, 14:38:21 CET

Dnia środa, 24 stycznia 2007 11:22, Paweł Kośka napisał:

> No dobra to atakuję z kolejną wersję dla AC.

Jako że poprzednie diffy nie zostały wrzucone to podsyłam kolejny.

> A co do cacti-plugin-0.8.6j.diff to trzeba wyciągnąć go z
> http://cactiusers.org/downloads/cacti-plugin-arch.tar.gz

Tym razem wrzuciłem tego diffa skompresowanego, bo jest za duży i nie mieści
się na liście...

Aha, by nie było. Ten spec jeszcze nie jest gotowy, wydaje się że działa
prawidłowo, ale jeszcze nad nim popracuje. Jeden patch się nie nakłada i
dlatego jest zakomentowany, no i jeszcze nie przetestowałem jak działa z
pluginami.

I jeszcze jedno...
Zmieniłem w sekcji %files z
%attr(660,root,http) %ghost /var/log/%{name}/*.log
na
%attr(660,root,http) %config(noreplace) %verify(not md5 mtime link
size) /var/log/%{name}/*.log

bo z %ghost mi się ten plik log nie paczkuje. Nie wiem czemu tak jest,
próbowałem na dwóch maszynach i za każdym razem jest tak samo.

--
Pozdrawiam,
Paweł