SPECS: kde-screensaver-kmatrix.spec - BR boost-{filesystem, regex}-...

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Sob, 3 Lut 2007, 18:03:11 CET

On Sat, Feb 03, 2007 at 05:13:09PM +0100, Michal Kochanowicz wrote:

> Tobie też zabrali RW? ;)))

No, zaraz mogę się zalogować na cvs i sobie zabrać ;>

Nie mam u siebie KDE i nie śledziłem zmian dot. loadera modułów
- robiący je powinni wiedzieć, która biblioteka stała się zależna od
boosta. Jak nikt tego nie ruszy przez kolejne parę tygodni to pewnie
w końcu sam sprawdzę, ale na razie mi się nie chce ;P

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.pl/