SPECS: kde-screensaver-kmatrix.spec - BR boost-{filesystem, regex}-...

Paweł Sikora pluto w agmk.net
Sob, 3 Lut 2007, 20:03:48 CET

On Saturday 03 of February 2007 15:59:35 Jakub Bogusz wrote:

> Ktoś to dopisze w końcu we właściwym miejscu zanim trafi jako BR do
> wszystkich pakietów zależnych od KDE?

ale to jest jakas durnota totalna. mam biblioteke Y, ktora uzywa czegos z X,
wiec konsoliduje Y z X. potem mam aplikacje Z, ktora uzywa Y, wiec konsoliduje
Z z Y i nawet nie chce wiedziec o X. tymczasem boski libtool pakuje wszystko
jak leci do dependency_libs i Z musi miec Y-devel oraz X-devel. paranoja.