SPECS: rc-scripts.spec - rel 2; package /etc/localtime

Nie, 4 Lut 2007, 02:10:48 CET

arekm wrote:
> +%ghost /etc/localtime

/me sie zastanawia, czy to aby dobre miejsce.

Jesli w chroocie zainstaluje a potem wywale rc-scripts (bo po co one tam?)
to mi wczesniej ustawiony /etc/localtime tez wywali...

Niemniej, nie mam w tej chwili pojecia jakie miejsce byloby lepsze.
Moze setup ? Moze tzdata ?

  Andrzej M. Krzysztofowicz                  ankry w mif.pg.gda.pl
  phone (48)(58) 347 14 61