PLD specs-ng ?

Bart uzi18 w o2.pl
Pon, 5 Lut 2007, 22:28:25 CET

Witam wszystkich
Tak apropos kociołka Specow ;) ... nie prosciej by sie szukalo tego i
owego gdyby byly podzielone grupami a pozniej ew. bardziej szczegolowo?

Np. jeden folder wiecej w CVS w ktorym jest drzewo Grup RPM  a Group: ze
speca wskazuje gdzie ma byc przysymlinkowany spec w tym drzewie. Mysle ze :
1. latwiej bylo by znalesc interesujacy nas program
2. moznaby z czasem wygodnie grupy zrobic bardziej szczegolowe
3. czas chyba ten kocioł troche uporzadkowac
4. nie koliduje to ze starym kociolkiem :)
5. pewnie jeszcze cos mialem na mysli ale mi wylecialo ...

Wydaje mi sie ze mozna to jednym skryptem zalatwic uruchamianym co jakis
czas z crona albo recznie.

Nie zamotalem za bardzo?
Co o tym sadzicie?

Pozdrawiam