Th - uwagi

Pon, 5 Lut 2007, 23:41:29 CET

On Mon, 05 Feb 2007, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Pozmieniała się ludkom od rpma koncepcja architektur KOMPLETNIE (dokładniej
> nie ma już jako takiej koncepcji powiązanej ze sprzętem via cpuid();
> jest  --target whatever i wtedy rpm czyta makra
> z /usr/lib/rpm/whatever/macros; tam też trzeba powsadzać odpowiadające nam
> cflags dla wygodnych nam nazw jak np. i686 itp).
>
> Nasz rpm, że tak powiem jest w połowie drogi tranformacji.

Czy gdzies mozna zobaczyc jak powinien wygladac rpm po tranformacji?

> Fajnie było by dodać obsługę lzma do ACowego... jak się nikomu nie będzie
> chciało to pozostanie opcja wyłączenia tego by default w Th.

A przynajmniej dac do ac-supported przejsciowy rpm.

> Hm, a tu o co biega?

Standartowy myk, upgrade openssl i/albo libstc++ wciaga 3/4 systemu
zaleznosciami, wiec trzeba sobie doinstalowac druga wersje i dalej mozna
juz spokojnie upgradowac co sie chce.

> Ciekawe, glibc poszatkowany na jeszcze mniejsze kawałki ładowane per arch czy
> jak to wygląda?

Przy budowaniu glibc jest "uczony" nowych numerkow __NR_syscall, konczy
mi sie budowac pakiet wiec zaraz pewnie wrzuce.

> Nie jest to co prawda krytyczne bo mtune nie wpływa na listę używanych
> rozkazów, a jedynie na optymalizację.

Wiem, ale w efekcie kod moze dzialac nieciekawie na czyms innym.

Janek
--
Jan Rekorajski            |  ALL SUSPECTS ARE GUILTY. PERIOD!