Th - uwagi

Enleth enleth w enleth.com
Wto, 6 Lut 2007, 01:25:50 CET

Dnia poniedziałek 05 lutego 2007 23:20, Jan Rekorajski napisał:
> 2) podstawowy upgrade Ac -> Th to niezla jazda bez trzymanki, trzeba
>    miec troche wiecej wiedzy niz troche zeby to bezbolesnie zrobic

Po prostu trudne, czy jest jakieś chwilowo zwiększone ryzyko zepsucia sobie
systemu/uziemienia go na dłużej? Planuję sobie tak jakoś w najbliższym czasie
zamienić Ac na Th na laptopie, o samo doprowadzenie tego do skutku się nie
boję (i Ac i Th znam dobrze, chociaż bezpośredniego upgrade jeszcze nie
praktykowałem i od paru miesięcy jestem mniej na czasie z Th), ale jeśli to
ma zająć więcej niż cały dzień (nie licząc kompilacji, podczas których można
zająć się czymś innym) albo całkiem zepsuć system z powodu jakiegoś skopanego
zestawu pakietów na FTP, wolę poczekać aż będzie lepiej.

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com
WWW http://enleth.com http://jaskiniabehemota.net