SPECS: glibc.spec, perl.spec - unset LD_SYMBOLIC_FUNCTIONS as it m...

Przemyslaw Iskra sparky w pld-linux.org
Wto, 6 Lut 2007, 14:41:20 CET

On Tue, Feb 06, 2007 at 08:28:23AM +0100, arekm wrote:
> Author: arekm                        Date: Tue Feb  6 07:28:23 2007 GMT
> Module: SPECS                         Tag: HEAD
> ---- Log message:
> - unset LD_SYMBOLIC_FUNCTIONS as it makes problems for these two

Uwazam ze to powinno byc zalaczane per-pakiet, a nie wylaczane tam gdzie
wyraznie przeszkadza. O ile dobrze zrozumialem to wylacza to mozliwosc
LD_PRELOAD, ktore jest uzywane w wielu miejscach, miedzy innymi
wrapper IDNkit go uzywa, jakies rzeczy do vserwera i wiele innych.

Przed zalaczeniem LD_SYMBOLIC_FUNCTIONS w jakims pakiecie trzeba dobrze
sprawdzic czy na pewno nie bedzie mu do niczego potrzebna ta
funkcjonalnosc.

A jak sie myle to niech ktos mnie poprawi.

P.S. gcc 4.2 ssie totalnie ! przynajmniej na ppc...

--
 ____  Sparky{PI] -- Przemyslaw _  ___  _  _  ........... LANG...Pl..Ca..Es..En
/____) ___  ___  _ _ || Iskra  |  | _ \| |  | : WWW........ppcrcd.pld-linux.org