Th - uwagi

Wto, 6 Lut 2007, 18:04:54 CET

On Tue, 06 Feb 2007, Paweł Sikora wrote:

>  > [1] p4 to nie jedyne i686, pamietajcie ze AMD oprocz kart graficznych
>  >     produkuje tez procesory, no i jest jeszcze cala kupa starszego
>  > sprzetu
>
> czy tuning dla p4 drastycznie popsul ci wydajnosc kodu na != intel?

Nie wiem bo na razie mam tylko kilka pakietow z Th.
I nie chce wiedziec. Tuning powinien byc generic.

> w th o ile pamietam nigdy nie bylo zalozenia, zeby dalo sie latwo
> przejsc z ac - za duzo zmian w bibliotekach potrrzebnych do samej
> aktualizacji.

Szkoda.

> malo aktualny pomysl. zamierzamy wraz z 2.6.20 w th uzywac
> `make headers_install` do generowania biezacej bazy llh.

Najpierw sie zamierz na gcc. Tak zeby w Th byl jakis stabilny i
przewidywalny kompilator a nie losowy snapshot ktorym sie nie da
poprawnie skompilowac wiekszego programu (vide firefox).

Janek
--
Jan Rekorajski            |  ALL SUSPECTS ARE GUILTY. PERIOD!