Th - uwagi

Robert Tomasik robert.tomasik w gmail.com
Wto, 6 Lut 2007, 18:57:35 CET

Dnia wtorek, 6 lutego 2007, Arkadiusz Miskiewicz napisał:
> Dodam tylko, że chętnie zobaczę gcc 4.1.2 w Th jeśli soname dla libstdc++
> się nie zmieniło pomiędzy 4.1, a 4.2 i jeśli ktoś w ogóle zrobi update
> speca do aktualnego RC 4.1.2. Też mam dość tego dziadostwa 8-)

Czegoś tu nie rozumiem, to RM to tylko dopisek przed nickiem ?
Arek ty nie jesteś od zapie.... ale od podejmowania decyzji mówisz, że ma być
gcc 4.1.2 i nikt nie ma prawa marudzić.
 Jak na razie wszyscy mówią, że mają dość tej żonglerki ale nikt nie reaguje.

+1 dla 4.1.2