Th - uwagi

Wto, 6 Lut 2007, 19:19:29 CET

On wtorek, 6 lutego 2007, Robert Tomasik wrote:

> Czegoś tu nie rozumiem, to RM to tylko dopisek przed nickiem ?
> Arek ty nie jesteś od zapie.... ale od podejmowania decyzji mówisz, że ma
> być gcc 4.1.2 i nikt nie ma prawa marudzić.

Więc mówię, jak jest kompatybilność to możemy wrócić, jak soname libstdc++
jest inne to już wolę zostać z 4.2 bo nie uśmiecha mi się przemielanie
wszystkiego ponownie (Mitchel na liście gcc pisze, że po wydaniu 4.1.2
zabiera się za wydanie 4.2 więc tak czy siak jest szansa, że coś się ruszy -
brak jedynie konkretnych ram czasowych).

Właśnie zerkam na budowanie 4.1.2... z ciekawszych rzeczy to np. nie jest
budowalne gccem 4.2 bez małych poprawek.